До уваги пільговиків!
З 1 жовтня 2019 року згідно з рішенням Уряду змінено механізм надання пільг на житлово-комунальні послуги.
Передбачено дві форми надання пільг у грошовій формі: безготівкова і готівкова.
У безготівковій формі пільги надаватимуться через АТ «Ощадбанк».
Для цього Ощадбанк вестиме персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально.
Перевагою безготівкової форми є самостійне перерахування АТ «Ощадбанк» коштів за надані пільги на рахунки управителів, об`єднань, виконавців комунальних послуг на підставі договорів, що укладаються між ними та Ощадбанком, без залучення пільговика.
Тому, для автоматизованого розрахунку пільг на оплату житлово-комунальних послуг та уникнення розбіжностей персональних даних, пільговикам необхідно надати до управлінь соціального захисту населення за місцем реєстрації (проживання) номери своїх мобільних телефонів, а також, у разі зміни адреси місця реєстрації (проживання), або зміни складу сім’ї (одруження/розлучення/народження дитини), повідомити орган соціального захисту.
Пільговикам надано також право отримувати пільги у грошовій готівковій формі, тобто «живими» грошима, за умови особистого подання заяви до управління соціального захисту населення. Однак, така форма надання пільг вимагає самостійної щомісячної оплати за надані житлово-комунальні послуги .
Якщо у пільговика, який отримуватиме пільги у готівковій формі, виникне заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, про що орган соціального захисту населення повідомлятимуть надавачі послуг, пільга буде надаватися йому з наступного місяця у грошовій безготівковій формі.