Перший рік успішної реалізації наближення адміністративних послуг до громадян
«Центр надання адміністративних послуг» Рівненської сільської ради, вже більше року, як увійшов в життя жителів громади, як місце, де можна отримати послуги різного характеру від органів влади та інших суб’єктів надання послуг. Багато громадян вже встигли детально ознайомитись з роботою ЦНАПу, адже щодня ЦНАП обслуговує від 20 до 40 відвідувачів у фронт офісі ЦНАП та на віддалених робочих місцях. Наш ЦНАП надає такі послуги як: реєстрація/ зняття з реєстрації місця проживання мешканців, послуги соціального захисту населення, питання квартирного обліку, земельні питання, послуги щодо питань місцевого значення. Велика частина послуг надається комплексно.
На відміну від інформування, тобто односторонньої передачі повідомлень, монологу, комунікація – це діалог, спілкування, процес взаємообміну інформації (фактами, ідеями, поглядами тощо) між двома або більше особами. Саме питання налагодження комунікації між владою і мешканцями громади є сильною стороною відділу ЦНАП.
Які дії викликають у людини позитивні емоції від спілкування з незнайомими людьми (в нашому випадку з працівниками ЦНАП)? Коли людина відчуває повагу до себе, розуміння своїх проблем та потреб, і усвідомлює, що їй готові допомогти, не створюючи додаткових перешкод. Коли у неї відсутній страх перед відвідуванням кабінету посадовців та не викликає негативних асоціацій та емоцій. Це і є належне виконання своїх обов’язків працівниками ЦНАПу.